zondag 19 april 2015

Terug van weggeweest!

Na lange tijd van afwezigheid vandaag toch weer even een update. Ik zag dat ik in juni vorig jaar voor het laatst geschreven had. Vlak daarna zijn wij heerlijk op vakantie gegaan naar Oostenrijk. En na de vakantie kwam ik er achter dat ik in verwachting was. Daar waren we erg blij mee en de kinderen ook. Maar dat kost veel energie en bezoekjes aan het ziekenhuis vanwege mijn diabetes en mijn blog is daar helaas de dupe van geworden. Gelukkig is de zwangerschap voorspoedig gelopen en hebben wij er sinds 26 maart een dochtertje bij!
Natuurlijk heb ik tijdens de zwangerschap niet stil gezeten, dus bij deze begin ik met een update van mijn Berenstraat. Langzaam maar zeker vordert hij.



5 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie reden voor een blogpauze. Gefeliciteerd met je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welcome back! Gefeliciteerd met je dochtertje. De berenstraat wordt vast en zeker erg mooi. Zonnige groeten uit New Orleans, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie update en wat wordt hij mooi de beren straat. Volgens mij werkt hij erg prettig met al die vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk nieuws! Van harte proficiat.
    Je berenstraat zal een mooie plaats hebben in de kinderkamer.

    BeantwoordenVerwijderen