donderdag 23 april 2015

Paddington doet boodschappen!

Een tijd geleden heb ik een foto geplaatst van een borduurwerkje van Paddington. Die is ondertussen af. Ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen. Mijn schoonmoeder heeft ooit een borduurwerkje op haar rugtas gezet. Dat lijkt me ook wel een leuk idee. Of toch een lijstje en ergens in huis ophangen. Nou ja, het krijgt vanzelf wel een goed plekje!

Op dit borduurtje is Paddington boodschappen aan het doen. Natuurlijk heeft hij zijn koffertje mee met daarin wat spekreepjes die over waren van het ontbijt. Dat is voor noodgevallen. Aangezien mevr. Brown dat niet weet is zij hoogst verwondert over het aantal honden dat hen volgt. Zelfs tot in het metrostation.
De verhalen van Paddington zijn erg leuk en met humor doorspekt. Het zijn kinderboeken, maar ik mag ze graag lezen!


4 opmerkingen:

  1. Leuk borduurpatroon. De verhalen van Paddington ken ik niet. Maar ze klinken wel grappig. Maar misschien iets voor op een boodschappentas, past er wel bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of voor in de keuken? Voorraad kast een leuke plek om deze daar in de buurt te hangen. Maar hij is wel erg mooi geworden. Ben benieuwd welke plek hij uiteindelijk gaat krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen