maandag 27 april 2015

Mooi cadeau van mijn schoonmoeder

Vandaag kwam mijn schoonmoeder met haar cadeau voor ons kleine meisje. Voor de oudste twee heeft ze geboortelappen geborduurd en voor ons derde wondertje dus ook. Ik wist al dat ze bezig was en ik was erg benieuwd wat ze had uitgekozen. Vandaag werd mijn nieuwsgierigheid bevredigd. Het is een prachtige berenlap! De bovenste beertjes zijn jongensbeertjes en de onderste beertjes zijn meisjesbeertjes. Wij wisten namelijk niet wat we zouden krijgen, een jongetje of een meisje, dus het moest wel een beetje neutraal zijn. Wij vinden hem prachtig en natuurlijk krijgt hij een ereplaatsje op haar kamertje!


4 opmerkingen:

  1. Schitterend kado! Wat een tijd is daarin gestoken, maar het resultaat o wat mooi!

    Knutselgroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie borduurlap is het geworden. Dan heeft je schoonmoeder hard gewerkt de afgelopen maanden. Ik zou het ook een ere plek geven in haar kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is deze schattig.

    (http://www.propvolcrafts.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen