donderdag 10 april 2014

Tussendoortje voor Pasen

Pasen komt er alweer aan. De tijd gaat hard! Van een lieve vriendin kreeg ik onlangs een nummer van het tijschrift 'Fanstastische ideeen om zelf te naaien' te leen. Daar stonden vilten eierhoedjes in. Ik vond ze zo ontzettend leuk dat ik ze ben gaan maken voor het Paasontbijt. Zelf hou ik helemaal niet van eieren, maar de kinderen en hun vader wel. Dus ik ben 3 hoedjes aan het maken. De eerste is nu af en zeg nu zelf, daar blijft een eitje toch wel lekker warm onder, of niet?!

1 opmerking:

  1. Wat een onzettend lief eiermutsje heb je gemaakt, maak je ze alle drie in dezelfde kleur? Er komt binnenkort ook iets heel leuks jou kant op,,heb gisteren een kaart voor je gemaakt :) Vind het plaatje wat ik er voor heb gebruikt echt bij je passen.
    Liefs Jolan

    BeantwoordenVerwijderen