dinsdag 13 augustus 2013

Afscheidscadeautje voor de juf

Onze jongste spruit gaat na de vakantie beginnen in groep 3. Dat sluit weer een mijlpaal af; geen kleuter meer en dus ook geen contact meer met de lieve juffen die zowel onze jongste als oudste heeft gehad. Dat vroeg om een leuk afscheidscadeautje.
Op Pinterest kwam ik onderstaand idee tegen; een vaasje maken van een glas en kleurpotloden; erg toepasselijk voor kleuterjuffen, vond ik. Ik ben naar de kringloopwinkel gegaan en heb daar 2 longdrink-glazen gekocht. Bij de action kocht ik kleurpotloden en lijm had ik nog staan. Samen met ons dochtertje ben ik aan de slag gegaan. Ze vond het erg leuk om te doen en was ook zeer trots op het resultaat. En de juffen waren er hartstikke blij mee.


3 opmerkingen:

  1. dat is een leuk idee, heb je al die potloden vast gelijmdt? ik ben net terug van vakantie,,,ik zal je snel een mail sturen :)
    Liefs Jolan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, al de potloden zijn vastgelijmd. Het was even een klusje, want eigenlijk moest het met een lijmpistool, maar die kon ik niet zo gauw vinden, dus ik heb gewoon hobbylijm gebruikt. Dat bleef ook goed zitten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een creatief en SCHATTIG kadootje.. mooi gemaakt óók :-)!

    BeantwoordenVerwijderen