maandag 16 juli 2012

Na bijna anderhalf jaar stilte ben ik toch weer aan een blog begonnen. Voorheen zat ik bij weblog.nl, met een weblog dat Rommelzolder heette, maar er zijn daar een aantal dingen verandert en ik voel me daar niet meer thuis. De reden dat ik voor Blogspot heb gekozen is simpel; ik zie om me heen veel creatieve bloggers die hierbij aangesloten zijn. En ik moet zeggen, tot nu toe bevalt het goed. Alles is makkelijk aan te passen, het is gebruiksvriendelijk en ook de foto's zijn gemakkelijk te plaatsen. So far so good!!

Hoewel ik nog niet helemaal klaar ben met m'n opleiding, hoop ik wel weer wat meer tijd te hebben voor m'n hobbies. Ik ben nu bezig een simpel tasje te breien voor ons dochtertje. Het wordt alleen maar gebreid met rechte steken, dus die heb ik nu helemaal onder de knie!! Als ik hem in elkaar gezet heb, versier ik hem nog met leuke knoopjes, kwastjes o.i.d. en plaats ik natuurlijk weer een foto!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten