zaterdag 11 mei 2013

Hobbydots

Ik wilde er eigenlijk niet aan beginnen. Ik heb al hobbies genoeg en of het nou een verrijking zou zijn voor m'n kerstkaarten... ik was er niet zeker van. Maar afgelopen woensdag was er een workshop met hobbydots in ons wijkhuis en kon ik het toch niet laten om heen te gaan. En waar ik al voor vreesde, is gebeurt.... Ik vond het leuk!!!!! Gister ben ik naar Joan's Hobbywereld gaan om wat spulletjes aan te schaffen en zowel 's middags als 's avonds een kaart gemaakt. Zie hier het resultaat:

De linkertheepot heb ik op de workshop gemaakt en de rechter is een zelfbedachte kerstvariant.

En deze kerstkaart heb ik nagemaakt uit een speciaal boekje met alleen Forever Friends-beertjes. Het knipvel dat er bij hoort, had ik al en daarom nu een paar velletjes dots gekocht en het eens uitgeprobeerd. Ik vind hem zelf erg leuk geworden. Er zullen er nog meer volgen.

2 opmerkingen:

  1. weer een hobby erbij dus haha ik heb een tijdje geleden al ontdekt, maar het werkt ook erg leuk en het resultaat mag er zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Natas,

    Wat zijn de theepotten leuk geworden! (Misschien een tip: bij Marianne Design challengeblog, moet je een creatie maken voor 2-4 theezakjes, misschien kun je er daar ook 1 voor maken?)
    En je kaartje mag er ook wezen, super mooi met die hobbydots! Ik vind je kleurencombinaties erg mooi!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen